#7 Dneboh - Branžež

Nahoru, dolů, pořád se něco děje

9.100

20-40-10-30

pěšina-cesta-asfalt-silnice

Popis úseku #7 Dneboh - Branžež

Začínáš po silnici a na křižovatce doprava. Až na 1,8 se držíš silnice, pak odbočíš na štěrkovou cestu deleva, kde po rovině jdeš až k zemědělským budovám, které se obíhají doprava. Napojíš se na červenou značku a od rybníka jdeš podél potoka pozvolna nahoru, cesta se mění v pěšinu, postupně tě polikají keře až přijdeš v Zásadce na silnici. Jdeš po silnice směr Mužský a na 5,9 odbočíš doprav, kde v náročnějším stoupáním potkáš zase červenou. Té se držíš přes dolík Buclava až k rozcestí, kde jdeš až do cíle do doleva po zelené. Čeká tě klesající trailová cesta, která díky urputné zemědělské činnosti chvílemi mizí. U silnice už vidíš 100m na předávku

co říkají závodníci

Svižná desítka na rozehřátí. Vyšel mi po tmě a v dešti a i tak to bylo rychlý. Když přežiješ výběh za Valečov, máš vyhráno a můžeš se těšit na bahenní trysk věčně zmáčeným údolím
Martin
Nádhernej trailík kolem Valečova. Škoda že není ve dne.
Honza
Krásný úsek převážně vedený lesem, kolem hradu Valečov. Velmi dobře značená trasa, nahoru, dolů.... A finální seběh údolím Nooo pecka...
Sváťa
Naprostá pecka, teplá noc v kombinaci s koncertem pod Valečovem. Tady to ještě nebolí.
Jitka
Foto z úseku

Zajímavosti v okolí, naše doporučení

Valečov

Krásná zřícenina s romantickými jeskyňkami, postavená pravděpodobně na konci 13.stol. nad vsí Boseň. Hrad byl budován pod nepřátelským tlakem, díky čemuž byl kladen důraz na silné obvodové zdivo a primárně obrannou fu...

Mužský

Vrch Mužský se svými 463 m.n.m. nepatří přímo mezi velikány. I přesto svoji krásnou lokalitou zaujme každého návštěvníka.V nálezech se zde již dříve našlo, že v době kamenné tu bylo velmi husté osídlení. O to více s p...

Sokolka

Skalní masiv, který se vypíná v lese nad Komárovským rybníkem. Ze skalních plošin s členitými stěnami vysokými kolem 40 metrů je nádherný výhled na romantické okolí lemované rozsáhlými lesy.

ISOTONIC DRINK

Tekutinami se nelze předzásobit, proto je správný pitný režim nezbytností v průběhu celého závodu. Nejvhodnější je CHIMPANZEE ISOTONIC DRINK, z něho lehce namícháte isotonický (30g do 350 ml vody) nebo hypotonický n...